Differences
This shows you the differences between two versions of the page.
- | Both sides previous revision Previous revision Next revision |
- | links [2019/09/04 00:57] admin |
---|---|
+ | Previous revision |
+ | links [2025/08/18 04:44] (current) admin [Media] |
@@ Line -1,3 +1,43 @@ | |
====== Links ====== | |
===== EpochAI ===== | |
* [[https://epoch.ai/blog/grok-4-math|Grok 4 evaluation]] | |
* [[https://epoch.ai/frontiermath| FrontierMath]] | |
===== Media ===== | |
=== Video === | |
* [[https://www.youtube.com/watch?v=6KMAZ6EsHeU|NAUKOWA DZIELNICA - Czy Large Reasoning Models są zagrożeniem dla matematyków?]] | |
* [[https://youtu.be/xdRTz0o8FVk?si=uDMpW6Bm--fdOxUF|Szyfrowanie w erze komputerów kwantowych]] | |
* [[https://www.youtube.com/watch?v=ShFGm_8sSrQ|Kryptografia post-kwantowa – cicha rewolucja w kryptologii]] | |
* [[https://www.youtube.com/watch?v=ZAPTpEWWSXE|Przygody matematyka w świecie krystalografii]] | |
* [[https://www.youtube.com/watch?v=wG9QH44K0xU|Na barkach gigantów – sztafeta pokoleń w Poznańskiej Szkole Matematycznej]] | |
* [[https://youtu.be/7b1pxeq_3Ik?si=dnBIKfFDE3sF-v66|Układanie kształtów w przestrzeni (Festiwal Matematyki 2023)]] | |
* [[https://youtu.be/3uXVqN9uLfs|(Conjectural) Mathematical Grand Unification (Baby Steps Beyond The Horizon, Będlewo 2023)]] | |
* [[https://youtu.be/OAq6BXRfRAM|Osobliwość technologiczna: punkt przełomowy historii czy zapowiedź cyfrowej apokalipsy (Wykład Online)]] | |
* [[https://www.youtube.com/watch?v=f3fWDet4vE8|Enigmy współczesnej kryptografii (Wykład Online)]] | |
* [[https://youtu.be/pbwtCmNskrQ|Topological and combinatorial methods in crystallography (Applied Topology, Będlewo 2022)]] | |
* [[https://youtu.be/BsZHZbP327w|Co wspólnego ma kryptografia z teorią liczb (Wykład Online)]] | |
* [[https://poznan.tvp.pl/46655067/14022020| 40 rocznica śmierci Mariana Rejewskiego (Witaj Wielkopolsko)]] | |
* [[https://vod.tvp.pl/video/sonda-2,odc-93-szyfrowanie,39263823|Sonda 2, odc. 93, Szyfrowanie]] | |
* [[https://www.youtube.com/watch?v=xzI8nEtSbuw|Elliptic and hyperelliptic realisations of low degree hypergeometric motives]] | |
* [[https://www.youtube.com/watch?v=1dIJvHuQLU0&t=8s|Wywiad dla Poznańskiej Fundacji Matematycznej]] | |
* [[https://youtu.be/UwXlV6_gDaU| Jak zawiązać krawat? (Wykład)]] | |
=== Audio === | |
* [[https://open.spotify.com/episode/47q8t8jTzd3P7SX1Vxhvhb?si=cMEi-j8VSJGJOIQ4lvFPEA|NAUKOWA DZIELNICA - Czy Large Reasoning Models są zagrożeniem dla matematyków?]] | |
* [[https://www.rdc.pl/podcast/z-innej-planety_fY7TF0S0caRGGuoABNJe?episode=ElXzuwQREyZs5FWtGndP| Czy sztuczna inteligencja potrafi w matematykę (Polskie Radio RDC)]] | |
* [[https://creators.spotify.com/pod/show/poznaski-park-naukowo-tec/episodes/Sztuczna-inteligencja---Kto-pyta-nie-bdzi---Nauka-dostarczy-odpowiedzi-e2mtmk2/a-abfi471|Sztuczna inteligencja - Kto pyta nie błądzi; podcast PPNT]] | |
* [[https://rdc.pl/podcast/pan-od-przyrody_hOXVFre9pZLzxNbwC3bP?episode=GAv7xabPTwn9l8Onl15V&active_page=1| Kryptografia post-kwantowa i komputery kwantowe (Polskie Radio RDC)]] | |
* [[https://doxa.fm/audycja/14-04-2023-kryptografia-nauka-pelna-paradoksow/|Kryptografia - nauka pełna paradoksów (Radio Doxa)]] | |
* [[https://open.spotify.com/episode/2hrGmVy5za0J62IzWDMZsf|Hipoteza Riemanna, podcast w serii "Nauka XXI wieku"]] | |
=== Press === | |
* [[https://gloswielkopolski.pl/od-fermata-do-chatgpt-ekspert-z-uniwersytetu-im-adam-mickiewicza-w-poznaniu-tworcy-ai-sami-nie-wiedza-jak-dziala-sztuczna-inteligencja/ar/c1p2-27842783|Głos Wielkopolski]] | |
* [[https://uniwersyteckie.pl/nauka/wzor-na-zycie-matematyka|Życie Uniwersyteckie]] | |
=== Slides === | |
* [[https://bnaskrecki.faculty.wmi.amu.edu.pl/lib/exe/fetch.php/data_on_campus_2025_en.pdf|Reasoning with AI - facts and myths]] | |
===== Adam Mickiewicz University in Poznań ===== | |
* [[https://amu.edu.pl|Adam Mickiewicz University in Poznań]] | |
@@ Line -13,13 +53,5 @@ | |
* [[https://nasqret.blogspot.com/|Clay Summer School '09(pl)]] | |
* [[https://nasqretincalifornia.blogspot.com/|MSRI Arithmetic Statistics '11(pl)]] | |